Home Brasil
  Soluções
Produtos
Locação
Centro de Serviços
Quem somos
Contatos   Brasil
 
Soluções  
 
Aeroespacial
 
 
Agricultura
 
 
Gestão de Ativos e Instalações
 
 
Automotivo
 
 
Edificação e Construção
 
 
Cadastral
 
 
Gestão de Desastre e Emergência
 
 
Engenharia
 
 
Pesquisa Ambiental
 
 
Forense e Segurança Pública
 
 
Indústria Geral
 
 
Mineração e Exploração
 
 
Monitoramento
 
 
 Estruturas Feitas Pelo Homem
 
 
  Maximum safety for the new Copenhagen Metro Line
 
 
  Easing the ravages of time
 
 
  Safely renovating ship locks
 
 
  Zeno GIS collects precise GIS data on Stubai Glacier
 
 
  Moving London safely forward
 
 
  Segurança em Alto Mar
 
 
  The Shard: London's New Skyline
 
 
  Cochem Tunnel: A Tight Fit
 
 
  GNSS Monitoring for Safety on the Brenner
 
 
  Yesterday’s Negligence Becomes Today’s Problem
 
 
  Structural Monitoring of Michigan’s Highway Bridges
 
 
  Real Time Bridge Deck Guidance Using GNSS Systems, Spain
 
 
  GNSS Guide System for Pile Embedding Port of Cádiz, Spain
 
 
  Railway Bridge Monitoring Kirchtobel, Switzerland
 
 
  Monitoring a dam wall in a Polish Copper Ore Enrichment Facility, Poland
 
 
  Monitoring of Excavation Slopes in an Open Pit Mine
 
 
  Monitoring Along the Construction Site of the Warsaw Metro Line 2
 
 
  Monitoring Bridge Structures Under Static Loads
 
 
  Monitoring System for Hong Kong Airport Express Line
 
 
  Monitoring Rail Tracks during Construction of Noise Barriers, Hong Kong
 
 
  Monitoring System at Tsuen Wan West Station, MTR West Rail Line
 
 
  Monitoring of the Central-Wanchai Bypass During Construction
 
 
  Slope Monitoring at Adaro Tutupan Coal Mine, Indonesia
 
 
  Concrete Dam Monitoring in Montereale Valcellina, Italy
 
 
  Chemical Plant Monitoring
 
 
  Rail Tunnel Monitoring in Sochi, Russia
 
 
  Heavy Loads on Weak Foundations
 
 
  Controlling The Bow
 
 
  Monitoring Europe’s Tallest Building
 
 
  Swiss Bridge, Visible World-wide
 
 
  Monitoring Toronto’s Union Station
 
 
  Accurate GNSS Everywhere with SmartNet
 
 
  A New Network for a Town Torn in Two
 
 
  Real Time GNSS Bridge Monitoring
 
 
  Automated Deformation Monitoring Apollo Bridge, Bratislava, Slovakia
 
 
  Slope Stability Monitoring Brown Coal Excavation, Czech Republic
 
 
  Gateway to Korea
 
 
  Tunneldrive Scanning with Leica HDS6000
 
 
  57 km long and in the right Place
 
 
  A City on the Move
 
 
  Volume computation, Bonfol special waste
 
 
  Track Monitoring Traunstein, Germany
 
 
  Real Time GNSS Bridge Monitoring
 
 
  Monitoring of Rail Tracks and Construction Site
 
 
  Monitoring of Dikes with 3D Laser Scanning
 
 
  First Monitoring Project in Slovenia
 
 
  Owen Street Level Crossing, Tipton
 
 
  Urban Excavation
 
 
  Rail bridge reconstruction
 
 
  Burj Dubai
 
 
  Al Hamra Tower
 
 
  Hong Kong Airport Express Line
 
 
  Jiangyin Bridge, China
 
 
  Slope Stability Monitoring, Navachab, Namibia
 
 
  Slope Stability Monitoring, Orapa Mine, Botswana
 
 
  Excavation Monitoring Ennetbaden, Switzerland
 
 
  High Speed Railway Construction, Bologna, Italy
 
 
  Slope Stability Monitoring, Jwaneng, Botswana
 
 
  Motorway Surface Monitoring, Northamptonshire, UK
 
 
  Ski Lift Monitoring, Zermatt, Switzerland
 
 
  Rail Monitoring, East London, UK
 
 
  Bridge Jacking East London
 
 
  Railway Monitoring Sheung Shui Station, Hong Kong
 
 
  Control of convergences in M-111 tunnels, Spain
 
 
  Dam Monitoring in Carbonia, Italy
 
 
  Rock Stability Monitoring, Interlaken, Switzerland
 
 
  Monitoring Land Forms in the Swiss Alps
 
 
 Fenômenos Naturais
 
 
Outras
 

Monitoramento da Área de Construção da Linha 2 do Metrô de Varsóvia

O Metrô de Varsóvia (Metro warszawskie) é um sistema de transporte rápido para a cidade de Varsóvia, a capital da Polônia. Atualmente ela consiste de uma linha norte-sul simples (Linha 1) que liga o centro de Varsóvia com o subúrbio ao norte e ao sul. O primeiro trecho foi aberto em 1995 e então gradualmente extendido até atingir a extensão planejada em Outuro de 2008. A construção do início do segundo trecho, linha leste-oeste (Linha 2) iniciou em Agosto de 2010, com finalização planejada para o fim de 2013. Esta linha terá 6.1 km de extensão (incluindo um túnel sob o Rio Vistula) e 7 estações, uma delas é a estação de transferência para a linha 1. A estação de transferência Swiętokrzyska também conecta o centro da cidade com a Estação de Trem Central (Warszawa Centralna) com o Estádio Nacional onde teve a copa de campiões Euro 2012. Então, na segunda conexão (Estação estádio) a linha se divide em duas partes, uma na direção Norte-Este (Bródno) e outra na direção Sul-Este (Gocław). A finalização e operação da Linha 2 está planejada para 2015.

 
 

Software

Leica GeoMoS
Automatic deformation monitoring system  mais
Leica GeoMoS Adjustment
Ajustamento de rede e análise de deformação automáticos  mais